Blog

Přimějte zákazníka chtít

Přimějte zákazníka chtít

K činům vede touha. Touhu vyvolávají emoce. Vaše cesta. Vaše SUV. (Volkswagen) Přimějete-li zákazníka chtít, nemusíte už ho přesvědčovat, že potřebuje. O to už se totiž jeho mozek postará sám.   Zajímají vás další osvědčená pravidla pro vytváření fungujících obchodních…

Nezdůrazňujte samozřejmé

Nezdůrazňujte samozřejmé

Nikdy nezdůrazňujte výhody a informace, které jsou samozřejmostí.  Jsme připraveni vám pomoci. Vítáme vás na našem webu. Jsme zde pro vás. Zbytečně byste tím promarnili příležitost své zákazníky zaujmout.   Zajímají vás další osvědčená pravidla pro vytváření fungujících obchodních textů?…

Ukažte svůj prodejní argument

Ukažte svůj prodejní argument

Vystavte svůj prodejní argument v pomyslné výkladní skříni svého podnikání. Pochlubte se tím, co můžete nabídnout. Za dvacet minut zpět v práci. A plní energie. (Fitness centrum) Abyste tentokrát mohli jet nalehko. (Ubytování s plnou penzí)   Zajímají vás další…

Ujistěte se, že píšete o aktuálních událostech

Ujistěte se, že píšete o aktuálních událostech

Je součástí vašeho textu narážka na aktuální dění? Pak se ujistěte, že jde stále o žhavé téma. Jinak se zcela mine účinkem.   Zajímají vás další osvědčená pravidla pro vytváření fungujících obchodních textů? Sledujte náš blog, Facebook, Instagram nebo si stáhněte…

Nabízejte jen to, čemu doopravdy věříte

Nabízejte jen to, čemu doopravdy věříte

Ani ten nejúžasnější text nepřitáhne spokojené zákazníky, pokud za to vaše služba nebo produkt nestojí. Tomu, co nabízíte, musíte v prvé řadě věřit vy sami. Až pak teprve hledejte cestu, jak komunikovat.   Zajímají vás další osvědčená pravidla pro vytváření…

Čtěte recenze a diskuze

Čtěte recenze a diskuze

Čtěte diskuze. Nahlédněte do recenzí. Je sice pravda, že jsou často plné zavádějících a nepřesných informací. Jenže vaši zákazníci podle nich nakupují.   Zajímají vás další osvědčená pravidla pro vytváření fungujících obchodních textů? Sledujte náš blog, Facebook, Instagram nebo si stáhněte…