Blog

Na co by měl text odpovědět čtenářům?

Na co by měl text odpovědět čtenářům?

Každý prodejní text by měl čtenářům jasně odpovědět na 5 základních otázek: Co pro mě můžete udělat? Jak to uděláte? Kolik mě to bude stát? Komu už jste pomohli? Kdo za tím vším stojí? Zajímají vás další osvědčená pravidla pro…

V textu jděte rovnou k věci

V textu jděte rovnou k věci

V textu se vždy zaměřte v prvé řadě na zákazníka. Neřečněte zdlouhavě o sobě: Naše společnost v roce 1994 začala vyrábět speciálně upravené stoly, díky kterým jsme se stali v oboru stolařství jedničkou na trhu… Raději jděte hned k věci:…

Pomozte zákazníkovi vyřešit jeho problém

Pomozte zákazníkovi vyřešit jeho problém

  Nikdy nedopusťte, aby se stal z vašeho dialogu se zákazníky monolog.   Zákazníka zajímá především jeho problém a to, jak mu s ním můžete pomoci.   Zajímají vás další osvědčená pravidla pro vytváření fungujících obchodních textů? Sledujte náš blog, Facebook,…

Vypusťte z textu časté a přehnané fráze

Vypusťte z textu časté a přehnané fráze

Chcete být svým zákazníkům blíž? Vypusťte z textu všechny okoukané, přehnané a často používané fráze: více než produkt akce individuální přístup komplexní řešení prostřednictvím tohoto e-mailu dynamicky se rozvíjející unikátní způsob produkt s příběhem   Zajímají vás další osvědčená pravidla…

Zlaté pravidlo copywritingu

Zlaté pravidlo copywritingu

Zlaté pravidlo copywritingu V textech na webu, v článcích na blogu, v reklamách i v reálném životě se ke svým zákazníkům vždy chovejte tak, jak byste chtěli, aby se chovali ostatní obchodníci k vám. Zajímají vás další osvědčená pravidla pro…