Blog

Přemýšlejte nad cílovou skupinou

Přemýšlejte nad cílovou skupinou

Než začnete psát, přemýšlejte, koho se chystáte oslovit. Kdo to je? Kde bydlí? Jaké má zájmy? Kolik vydělává? Po čem touží? Jaký problém řeší? Jak ho chce řešit? Jak mu pomůžete? Jedině tak dokážete svými texty zaujmout ty, pro které…

Budujte vztah se zákazníkem

Budujte vztah se zákazníkem

Vztah se zákazníkem je jako plavba po rozbouřeném moři. Svým přístupem a jednáním rozhodnete o tom: zda cestující nastoupí na vaši loď, jak se budou při plavbě cítit, jaké zážitky poté povypráví svému okolí a zda s vámi poplují i…

Nejčastější chyby na webových stránkách

Nejčastější chyby na webových stránkách

Daří se vám přivést potencionální zákazníky na firemní web? Výborně! Přesto je poněkud předčasné začít jásat. Proč? O svého klienta totiž stále ještě můžete přijít. Stane se z něj totiž pouhý návštěvník webu, který přišel, viděl a odchází. Čím to je?…

Co zpomaluje načítání webu

Co zpomaluje načítání webu

Rychlý a přehledný web mají rádi jak zákazníci, tak vyhledávače. Jenže co když k nim právě ten váš tak docela nepatří? Příčin, proč se váš web pomalu načítá, může být celá řada. Co s tím můžete udělat, aniž byste museli volat svému…

Jak jednoduše změřit rychlost webových stránek

Jak jednoduše změřit rychlost webových stránek

Ačkoliv není rychlost internetových stránek tím prvním, co uživatelé či správci webu obvykle řeší, přesto může mít zásadní vliv na úspěšnost celého projektu. Jak je to možné? A jak můžete zjistit, zda je váš web dostatečně rychlý? OBSAH ČLÁNKU Nástroje…