E-BOOK 25 pravidel pro úspěšné prodejní texty

MARKETINGOVÁ PŘÍRUČKA,

která se stane

KORMIDLEM PRO VAŠE TEXTY

Lámete si hlavu nad tím, jak poutavě oslovit své zákazníky?

Pohráváte si s myšlenkou živit se copywritingem?

Chcete vnést do svého byznysu jiskru?

Pak je právě vám určen praktický e-book
25 pravidel pro úspěšné prodejní texty

Ať už jste pisálek začátečník, nebo zkušený copywriter,
živíte se psaním
, nebo potřebujete jednorázově vyřešit problém s texty,

jste máma na mateřské, která chce vyzkoušet něco, co by ji naplňovalo,
vysoce postavený manažer firmy zvučného jména, nebo drobný podnikatel na malém městě,

skvěle psát dokážete i vy!

PŘED PSANÍM VÁM VNUKNE NÁPAD,
PŘI PSANÍ VÁS NAVEDE

E-book je praktickým rádcem
pro začínající i zkušené copywritery, marketéry, manažery a podnikatele.

CO VÁS E-BOOK NAUČÍ?

  • Napsat výstižný text, který má hlavu a patu.
  • Získat sympatie svých potencionálních i současných zákazníků. 
  • Odpovědět čtenářům na jejich nevyřčené otázky.
  • Vyvrátit pochybnosti, které čtenáře při čtení textu napadají.
  • Zbavit se všech textařských klišé a zůstat originální.
  • Získat potřebný nadhled.
  • Vidět se očima zákazníka.
  • Investovat do reklamy, která má smysl.
  • Přimět čtenáře ke konverzi a proměnit je tak v zákazníky.

A CO PŘESNĚ V NĚM NAJDETE?

  • 64 hutných stran plných inspirativních tipů.
  • 25 ucelených rad, jak prodejním textům jednoduše dodat šmrnc.
  • Praktické ukázky a tipy ze života u každé uvedené rady.
  • 11 způsobů, jak nalézt inspiraci a kreativitu.
  • 15 + 25 otázek, které vám pomohou dívat se pohledem zákazníka.

Základní pravidla vyzkoušená v praxi.
Bez omáčky.

KOLIK VÁS TO BUDE STÁT?

Za copywriterské rady ostré jako břitva prověřené nemilosrdnou praxí zaplatíte pouhých

228 Kč

Všechny uvedené ceny jsou konečné. Nejsme plátci DPH.
Koupě podléhá Obchodním podmínkám a Podmínkám ochrany osobních údajů.

CO ZA TO ZÍSKÁTE?

  • Praktický e-book ve formátu PDF, EPUB nebo MOBI, do kterého budete moci při tvorbě svých textů kdykoliv nahlédnout.
  • Všechna základní fungující marketingová pravidla „pod jednou střechou“.
  • Desítky reálným životem osvědčených rad, které nezestárnou.
  • Odhodlání pustit se do psaní ještě lepších textů.
  • Nápady, jak získat skvělé prodejní argumenty a vylepšit marketing.

OCHUTNEJTE!

BOJÍTE SE, ŽE TO BUDOU VYHOZENÉ PENÍZE?

Tomu, co děláme, věříme.

Pokud s e-bookem nebudete spokojení, stačí, když nám do 30 dnů od jeho koupě napíšete a my vám celou částku za e-book vrátíme.

Investice do e-booku vám přinese zcela nový úhel pohledu na vaše texty, zákazníky i na celé podnikání. Cena praktického rádce se vám tak rychle vrátí – pravděpodobně již s první získanou objednávkou.

PŘEČTĚTE SI SLOVA TĚCH, KDO UŽ E-BOOK VLASTNÍ

Přiznám se, že podobných průvodců k SEO, copywritingu a podnikání jsem si stáhl během cestování po internetu již několik. Nicméně v tomto případě si mě příručka natolik podržela, že jsem jí celou shltnul až do konce. 

Takže za mě: výtečně zpracovaný materiál, který stojí za to si pročíst, praktické příklady, které ukazují, že Klára má už něco za sebou. A díky znázorněním a špetce vtipu se to opravdu dobře čte. A co si rád otevřu, až mě zas někdo donutí hrát si na “psavce”, je opáčko hlavních bodů na konci.

Ingrid Dach
copywriterka

E-book doporučuji především začínajícím copywriterům, kteří se chtějí rychle zorientovat v oboru a získat ucelený přehled o důležitých principech úspěšných prodejních textů. 

Každá kapitola začíná zábavnou a do detailů propracovanou analogií s plavbou po moři, která dané téma názorně uvádí. Veškerá teorie je pak vysvětlena i na velkém množství příkladů, které jsou vynikající inspirací například k tomu, jak využívat v textech slovní hříčky nebo jak se opravdu vcítit do cílové skupiny. 

Příjemně mě překvapila závěrečná kapitola o tom, kde hledat při copywritingu inspiraci, a praktické seznamy otázek, využitelných před tvorbou textů i při jejich závěrečné kontrole.

Když jsem se pouštěla do čtení e-booku, očekávala jsem, že v něm najdu jednoduché, snadno uplatnitelné, ale funkční rady. 

Skutečnost splnila moje očekávání. Podněty v e-booku obsahují jasné poselství. Je snadné jim porozumět, pochopit, proč je dobré je uplatnit a také mi ukázaly způsob, jakým se to dá udělat. Domnívám se, že seriózní text díky nim zvládne napsat i naprostý laik. Na své texty se teď dokážu podívat novýma očima. Líbila se mi i práce s vtipnými znázorněními, které známé poučky posouvaly do nové roviny.

Osobně se k dobrým radám vždy ráda vracím, a tak považuji za výhodu mít e-book kdykoliv k dispozici a po ruce. Byl pro mne inspirativní při prvním čtení a jsem rozhodnutá s ním i nadále aktivně pracovat.

KDO STOJÍ ZA TVORBOU E-BOOKU?

Jsme obsahová agentura. Tvoříme on-line i off-line texty na míru.
Společně s vámi hledáme účinné cesty, které vedou k srdcím zákazníků. 

Elektronická kniha „25 pravidel pro úspěšné prodejní texty“ vznikla jako praktický a stručný návod pro všechny, kdo denně oslovují své zákazníky. A ač to nebyl původní záměr, kapesního rádce pravidelně používáme pro inspiraci a revize textů v rámci agentury i my. Nechť tedy i vám e-book poslouží jako kompas, který vás navede na tu nejkratší cestu k úspěšnému byznysu.