PR články

UPOZORNĚTE NA SEBE

přirozenou cestou

Zaujměte své zákazníky informacemi, které hledají. Publikujte na cizích webových stránkách a v on-line i off-line magazínech zajímavé PR články. Zveřejňujte rady, tipy a zajímavosti, které čtenáře zajímají. A odkazujte přitom na své webové stránky.

PROČ PUBLIKOVAT PR ČLÁNKY

  • Dáte o sobě vědět tam, kde jsou vaši zákazníci.
  • Podpoříte dobré jméno vlastní značky.
  • Představíte své produkty či služby nenásilnou cestou.
  • Přivedete na webové stránky čtenáře, které snadno proměníte v zákazníky.

PROČ BUDOVAT LINKBUILDING

  • Zákazníci se o vás díky kvalitním a funkčním zpětným odkazům snáz dozvědí.
  • Vyhledávače vás budou upřednostňovat ve výsledcích vyhledávání.
  • Na vaši nabídku narazí noví potencionální zákazníci.

JAK NA TO

Prodáváte trampolíny? 

Napište do časopisu pro rodiče, podle čeho se řídit při jejím výběru, jak se o ni starat nebo jak ji co nejlépe uklidit před zimou.

Vlastníte autoservis?

Poraďte svým potencionálním zákazníkům, kdy je potřeba myslet na servisní prohlídky, jaké jsou rozdíly mezi motoristickými oleji či jak vyřešit problémy se zapáchající klimatizací. Článek publikujte v motoristickém časopise a dejte tak o sobě vědět.

Dejte všem najevo, že tomu, co děláte, skutečně rozumíte.

Chcete svůj obsahový marketing podpořit kvalitními PR články, ale nemáte na to čas?

Rádi vám pomůžeme!