V textu jděte rovnou k věci

136
V textu jděte rovnou k věci

V textu se vždy zaměřte v prvé řadě na zákazníka.

Neřečněte zdlouhavě o sobě:

Naše společnost v roce 1994 začala vyrábět speciálně upravené stoly, díky kterým jsme se stali v oboru stolařství jedničkou na trhu…

Raději jděte hned k věci:

Bolí vás při práci u počítače záda? Nastavte si výšku kancelářského stolu jediným pohybem!

 


Zajímají vás další osvědčená pravidla pro vytváření fungujících obchodních textů? Sledujte náš blogFacebook, Instagram nebo si stáhněte e-book 25 pravidel pro úspěšné prodejní texty.


 

MARKETINGOVÁ PŘÍRUČKA

Všechna základní pravidla pro psaní obchodních textů.

STÁHNĚTE SI PRAKTICKÝ E-BOOK
25 PRAVIDEL PRO ÚSPĚŠNÉ PRODEJNÍ TEXTY

a získejte rychlý návod s praktickými příklady, který vám ukáže, jak upoutat pozornost čtenáře a přimět ho k akci.



Koupit e-book

54321
(0 votes. Average 0 of 5)