Vypusťte z textu vše přebytečné.
- Nicneříkající přídavná jména: vynikající, inovativní, rychle se rozrůstající…
- Další výplňková slova: možná, velmi, můžete, zřejmě, asi, poněkud, zcela…
Máte pocit, že už není co zkracovat?
Tak všeho nechte a věnujte se něčemu úplně jinému. K textu se vraťte s čistou hlavou a zkraťte ho alespoň o polovinu. A hned je co škrtat, že ano?
Zajímají vás další osvědčená pravidla pro vytváření fungujících obchodních textů? Sledujte náš blog, Facebook, Instagram nebo si stáhněte e-book 25 pravidel pro úspěšné prodejní texty.
MARKETINGOVÁ PŘÍRUČKA
Všechna základní pravidla pro psaní obchodních textů.
STÁHNĚTE SI PRAKTICKÝ E-BOOK
25 PRAVIDEL PRO ÚSPĚŠNÉ PRODEJNÍ TEXTYa získejte rychlý návod s praktickými příklady, který vám ukáže, jak upoutat pozornost čtenáře a přimět ho k akci.